Ha megkérdeznénk, hogy sorolj fel három márka szlogenjét, biztosan nem okozna gondot. Egy jó szlogen egyik nagy előnye, ha megfelelően van összerakva, és jól van kommunikálva, könnyen megjegyzik az emberek. Egy jó szlogen rövid, de velős, és jellemzője, hogy könnyebben megjegyzik az emberek, mint mondjuk a néhány mondatban megfogalmazott küldetésünket, missziónkat. A szlogen általában remekül kapcsolódik a márka logójához is, így együtt igazán ütős párost alkothatnak. A logó megalkotása sem könnyű feladat, de bízunk benne, hogy a te céged már rendelkezik vele és következetesen használja is azt a különböző kommunikációs és marketing csatornákon. Ha logód már van, de ha nincsen még szlogened, érdemes elgondolkodnod rajta. Ha nagyon nem találod, vagy úgy érzed nem lett a szlogen elég erős és kifejező, kérj segítséget olyan marketing ügynökségtől, szakemberektől, akik biztosan segítenek neked majd abban, hogy közösen megalkossátok a legjobban hozzád, az értékeidhez, termékeidhez, szolgáltatásaidhoz passzoló szlogent. Ne keseredj el, ha ez nem lesz meg néhány nap alatt. Az igazán jó szlogenek sem egyik napról a másikra születtek meg. És hosszú évek és rengeteg tudatos reklám kellett ahhoz, hogy az emberek megjegyezzék és emlékezzenek egy ütős logó és szlogen párosra. De érdemes dolgozni rajta, mert az előttünk álló jó példák is azt mutatják, hogy abszolút megéri.