A keresőoptimalizálás lényege gyakorlatilag az, hogy az internetes keresések között minél előrébb helyezkedjünk el, és a versenytársaink előtt szerepelve megszerezzük a potenciális vásárlók figyelmét és kattintását. Hogyan lehetséges ez? A keresőoptimalizálásnak (SEO) 3 fő területe van, technikai seo, on-page seo és off-page seo. Ha felkeresünk egy reklámügynökséget azzal a kéréssel, hogy szeretnénk előrébb kerülni a keresési eredmények között, ennek a három területnek a fejlesztésével fogja kezdeni. A legelső rész, a technikai seo, vagyis magának az oldalnak a technikai felépítése. Amint a reklámügynökség elkészült a weboldal technikai részével, érdemes a Google PageSpeed Insights szolgáltatással tesztelni. Ha minden rendben, akkor jöhet az on-page seo, amit szintén a reklámügynökség munkatársai fognak meghatározni. Ez a rész magára, a weboldalon található tartalomra vonatkozik. Itt is megvannak a szabályok, hogy milyen módon kell felépíteni az oldalt, hogy a legoptimálisabb legyen. Ezután következik az off-page seo, ami azokat az elemeket tartalmazza, amik az oldalunkon kívül történnek, de hatással vannak rá. Láthatjuk, hogy egy reklámügynökség milyen sokoldalú tevékenységet folytat, amivel megkönnyíti a cégek életét.