A weboldalak készítésénél nagyon fontos szempont, hogy legyen-e idegen nyelvű változat, vagy elég a magyar. Ez attól függ, hogy az értékesíteni kívánt szolgáltatást vagy terméket milyen piacra szánjuk. Ha csak a magyar vásárlókat szeretnénk megszólítani, akkor elég a magyar weboldal. Ha pedig úgy érezzük, hogy a külföldi piacokon is érdemes megjelenni, akkor az adott célország nyelvén is kell egy változat. A reklám ügynökségek többsége, akik magyar piacra dolgoznak, csak magyar weboldalakat készítenek és terveznek. De vannak olyan magyar reklámügynökségek is, akik már eleve a külföldi piacokat kívánják megcélozni és többnyire csak angol nyelvű oldalt használnak. Azért fontos tudni a célpiacot, mert annak a nyelvén kell a keresőszavakat optimalizálni az oldalunkon. A weboldal készítésére kiválasztott reklám ügynökség számára ugyanis meg kell adnunk azokat a kulcsszavakat, amikkel előrébb szeretnénk kerülni a találati listában. A Google keresőalgoritmusa nagyon gyorsan és gyakran változik, így a magyar reklámügynökségek jó, ha folyamatosan figyeli a keresési találatok sorrendjét.