Egy cégnek általában sok helyen kell megjelennie. A megjelenés mind a fizikai, mind az online térben értelmezhető. A vállalat fizikai megjelenését, arculatát például remekül tükrözi a cég irodájának kialakítása, a vezetők tárgyaláson való megjelenése és kiállása, valamint a különböző rendezvényeken való megjelenése és a fizikai formában létrehozott reklámanyagok is. Az online térben pedig a honlap az, ami a leginkább képes képet adni egy vállalatról. A weboldal lehet egy kiváló marketing eszköz, ami csak segíti, és előre viszi a vállalatot, de sajnos ugyanez igaz a másik irányba is. Ha egy honlap nem a megfelelő tartalmi, technikai és design elemekkel van ellátva, sajnos többet ronthat a cég megítélésén, mintha nem is lenne neki. Aki felismeri, hogy a weboldal milyen kulcsfontosságú eszköz a vállalat arculatának kialakításában, már csak meg kell találnia a megfelelő szakembereket, akik képesek egy versenyképes és az arculathoz passzoló weblap létrehozására. Sok olyan online marketing ügynökség van ma már, akik segítenek akár a cég arculatának kialakításában és ennek a weblapra történő átültetésében is. Emellett a weblap keresőoptimalizáltságáról is gondoskodnak, ami elengedhetetlen a sikeres oldal létrehozásához és működtetéséhez.