A digitális reklámügynökség szó hallatán sokan elsőre az interneten történő reklámozásra gondolnak, amikor egy bizonyos weboldalon megjelenik a fizetett hirdetés. Ez részben így is van, mivel az ilyen ügynökségek által végzett munkába ez is beletartozik, de még sok egyéb is. Miért érdemes megfontolni, hogy egy digitális reklámügynökség segítségét kérjük vállalkozásunk beindításához, illetve fellendítéséhez? Egy fizetett hirdetés elhelyezése különböző, magas látogatottságú weboldalakon mára kissé elavultnak számít. Természetesen a jelenlét mutatása miatt nagyon hasznosak és reklámértékük is van, azonban sokkal hatékonyabb módszerek is vannak a potenciális vevők eléréséhez. Egyre népszerűbbek és hasznosak az indirekt hirdetések, kampányok. Sok embernél már olyan magas a reklámokkal szembeni érzéketlenség, hogy nem jut el hozzájuk a hirdetésünk. Egy digitális reklámügynökség feladata, hogy megtalálja számunkra a célcsoportot és a számukra leghatékonyabb módon juttassa el hozzájuk a termékünket. Azért érdemes tanácsadást kérni a digitális reklámügynökségtől, mert, ha nem is minden egyes fázist végeztetünk velük, a marketing stratégia kialakításában értékes információkat kaphatunk tőlük.